Sanna ja Teri antoivat haasteen. Tässä Jaden vastaukset.


1. Rakastan yli kaiken...
vapaana pinkomista. On se vaan niin mahtavaa juosta tuhatta ja sataa pusikosta toiseen! ahh.

2. Mä en tykkää yhtään... siitä että mua kielletään. Pitäisi muut huolen vaan omista asioista. Osaan ihan hyvin huolehtia itsestäni!

3. Mä tykkään tosi paljon...  olla ulkona ja leikkiä. Tykkään myös lapsista ja muista koirista.

4. Mä oon hieman mustis aina välillä... kun mami ja isi kiinnittää huomionsa toisiin tai muihin. MÄ haluan KAIKEN huomion itselleni nyt ja heti.

6. Mun mielestä on...  tyhmää kun vaaditaan että meillä on joku typerä naru roikkumassa kaulasta kun ulkoillaan. Kaikkien pitäisi olla vapaana aina, niin voisin leikkiä kaikkien kanssa jotka vaan vastaan tulevat! =)

7. Mun lempilelu on... tennispallo. On tosi hauskaa pelata jalkapalloa aina, harmi vaan että onnistun sen potkaisemaan aina sohvan alle. :( Ennen mun lemppari lelu oli vinkuva kumibroileri. Se oli maailman paras lelu, mut jotenki se vaan hajos??!!! Olinkohan liian kovakouranen? ;o