Paljon ollaan taas puuhailtu kaikennäköistä. Minun piti sen Nemin kanssa aloittaa pyöräily ihan kunnolla. Ensimmäisellä yrityksellä huomasin että pyöränkumi on tyhjä (olin siis kaivamassa pyörää talvivarastosta ekaa kertaa syksyn jälkeen esille..). Nemi takaisin sisälle ja pyörän kanssa iskälle huoltoon. Laitettiin pyörään ilmaan ja sitten uusi yritys. Eka lenkki meni ihan mukavasti, Nemi tais vähän jännittää pyörää ja aika laiskasti jaksoi myös juostakin. Seuraavana päivänä heti aamusta uudelleen, valitettavasti kumi oli TAAS tyhjä.. Sitten mä en jaksanu enää käydä roudaamaan pyörää auton paksiin ja taas huoltoon. Pakkasinkin koirat paksiin ja otin vanhempien luota ruosteisen mummopyörän tilalle jotta ne lenkit tulee tehtyä !! Nyt pitäisi kuitenkin pyörän olla kunnossa ja enää tarvitsisi se siirtää tänne mun luokse. Ei ole vielä mitään vaaratilanteita pyörän kanssa tullut, ihan nätisti Nemi juoksee. Yksi koira on tullut vastaan ja sekin todella pieni niin kiihdytin vain vauhtia että pääsemme äkkiä ohi. Vähän kyllä joutui Nemiä ohjaamaan kun olisi halunnut mennä luokse.

Nemin kanssa olen käynyt myös paljon kylässä tällä viikolla. Serkkuni (mies) luona kävimme torstaina. Hän asuu kerrostalon kolmannessa kerroksessa ja talossa ei ole hissiä. Nemi on ehkä pari kertaa aikaisemmin nähnyt mun serkun, joskus tullut lenkillä vastaan ja sitten mun valmistujaisissa. Ihan yllätyin miten rennosti Nemi meni sisälle ja heti häntä vaan heilui ja piti juosta huoneesta toiseen tutkimaan. Kerrostalon rappusetkin Nempsu kulki ihan hienosti, alastullessa oli vähän ongelmia kun oli niin liukasta. Ja tulipahan vielä käytävässä vastaan kaksi miestäkin. Eikä mitään ongelmaa.

Tänään olimme valkkaritreeneissä. Kiva kun kerrankin oli runsas osanotto, olihan meitä kuusi koiraa. Harjoittelimme vähän näyttelyitä. Jos meinaan Jaden kanssa Haminaan  (kuten vähän suunnittelin..) niin pitäisi harjoitella juoksua enemmän.. Nyt on koko ajan kauheaa kontaktin ottamista ja jalat menee siksakkia. Virtaa on niin hirveästi...

Huomenna olisi tarkoitus suunnata Kouvolaan. Ilmoitin Jaden juoksukilpailuun ja Nemin kanssa sitten mätsäriin!