Todella mahtava ilma oli tänään ja minä nautin vapaapäivästä! Aamulla pakkasin koirat autoon ja hurautimme "mökille" rentoutumaan ja nauttimaan auringosta. Mun mökki on siis vanhempieni luona, on luonnonrauhaa ja merenrantaa. Mä vietänkin melkein koko kesän aina siellä, koska en tykkää yhtään tästä mun kodista, enkä tuosta takapihasta enkä naapureista. Koirillakin on paljon kivempaa siellä kun saavat juosta ja uida niin paljon kun haluavat. Tulen kotiin vain nukkumaan, mutta muuten olenkin sitten aina tuolla (hyvällä ilmalla:D).

Tässä otetaan aurinkoa.


Nemi laiturilla


Likat aarteita etsimässä


Saimme myös seuraa kun Moona tuli leikkimään tyttöjen kanssa. Moonahan melkein samantien lähti vaan uimaan kun rantaan pääsi. Siinä vasta vesipeto!:D



Moona uimassa


 

 

************************************

Uiskentelun ja muun mukavan lisäksi Jadella oli tänään agilityn "pääsykokeet". Me suoraan sanottuna oltiin ehdottomasti ihan parhaimmasta päästä. Rata oli äärettömän helppo: pieni paikallaolo ja sitten pelkkää seuraamista vaan eri häiriötekiöiden (koira, ruoka, lelut, meteli) ohitse. Eli kurssille päästiin!! Jeeee. Nyt mua vaan pelottaa että koska Jadella alkaa juoksut koska sitten meiltä jää kurssi väliin.:( Tuolta saa olla pois 5 kertaa ja tunteja on kaksi kertaa viikossa. Nopeasti laskettuna 2 täyttä viikkoa saa olla pois ja juoksut kun alkaa on oltava pois mielellään se 3-4 viikkoa.. Mä todella toivon että Nemi on sekottanu Jaden juoksut ja ne alkavat vasta loppukesästä kun edelliset oli tammikuussa. Jos nyt joku ei ole tienny niin Jade on juossut aina 4 kuukauden välein (joulu-tammi, huhti-touko, elo-syys).  Katsotaan nyt myös mitä VEPEn kanssa käy kun sattuu molemmat treenit samalle päivälle, pitää yrittää vaihtaa VEPE-ryhmää. Olisi todella kiva jatkaa tuota lajia kun Jade siitä niin paljon tykkää. Vepessä sentään voin Jaden juoksujen aikaan olla Nemin kanssa, agilityssä homma ei suju ihan noin helposti:D