Eilen olin Nemin kanssa koirakoulussa. Helppoa oli, liiankin helppoa..

Tänään sitten Jaden kanssa vepessä. Meillä meni ihan älyttömän hyvin kaikki!!

Otin ensin veneen haun. Nykyään säännöthän on niin, että koiralle ei saa puhua enää mitään kun vene on mennyt tolppien ohi. Ei saa edes osoitella venettä että "tuonne tuonne..". On seisottava ihan paikallaan ja ihan hiljaa niin kauan kunnes saa sanoa käskyn. Mä kokeilin näin Jaden kanssa, eihän se sit enää ollut kiinnostunut siitä veneestä kun olisi pitänyt lähtä hakemaan. No onneksi mulla olisi mennyt vain 3 käskyä tähän, kun veneestä sitten huudettiin Jadea ja vielä piti loppuvaiheessa ohjata koira tolppien välistä rantaan.

Toisella kierroksella otettiin vientiä. Voi vitsi miten Jade on nyt tajunnut koko jutun!! Ensin kaksi kertaa niin, että olin itse veneessä ja toi suoraan mulle, oikein tarjosi sitä käteen. Kolmannella kerralla minä jäin rantaan lähettäjäksi ja Jade teki aivan täydellisen suorituksen! <3 Ensikerralla voidaan kokeilla matkan pidentämistä ja niin että minä jään rantaan lähettäjäksi.

Vikalla kierroksella otin vain veneestä hypyn, koska hukkuvaa ei keretty enää ottaa. Oli taas niin paljon osallistujia että meinasi tulla kiire sen viimeisenkin kierroksen kanssa. Piti jakaa porukka kahtia ja käyttää kahta rantaa että kerettiin.

Mukana oli: 3 x valkkari, 3 x landseer, 2 x flätti, 1 labbis, 1 kultainennoutaja