Olimme tänään taas Nempsulin kanssa vesipelastus-treeneissä. Meillä meni kyllä tosi hyvin kaiken kaikkiaan!! Lähinnä vain leikittiin Nemin kanssa, ensin makkararinkiä vedessä ja sitten veneeseen vieraan luokse. Toisella kierroksella soudeltiin, minä soudin ja Nemi oli sitten vieraan kanssa keulassa. Tehtiin myös niin, että vieras heitti lelua ja antoi palkkaa enkä minä. Tosi kivasti meni ! :)

Kolmannella kierroksella leikin Nemin kanssa köyden kanssa, sehän innostui ihan kunnolla kiskomaan sitä mun kanssa. Kyllä olin erittäin yllättyny, Nemi ei nimittäin tykkää kiskoa yhtään noilla leluilla mitä meillä on kotona. Tuo köysi oli sitten ihan super kiva sille. Nemi sai myös kokeilla ihan veneen hakua ja tooosi upeesti toi veneen rantaan :) Ainut vaan ettei veneessä ollut ketään, mutta pienestä sitä on aloitettava. Jaden kanssa tehtiin samoja juttuja silloin kun ekoja kertoja oltiin harjoituksissa. On se vähän haastavaa toimia koiran kanssa joka ei osaa, kun on niin pitkään ollut treeneissä koiran kanssa, joka ymmärtää mitä sen pitää tehdä. Kyllä Nemistäkin kai vois ihan hyvä vesipelastaja tulla, kun vaan ahkerasti kävis treeneissä ja se oppisi luottamaan muihin ihmisiin enemmän.

Vepen lisäksi Nemi ja Jade oli sisustanu tänään mun kotia uusiksi.

Tämä näky oli kun saavuin kotiin:


Tuolta laatikosta oli jotain etsitty.........


...nimittäin TÄTÄ!!


Jaden vanha rakkaus, vepe-lelu. :D Se kyllä löytää sen ihan mistä vaan.. Mutta jos katsotte vielä ekaa kuvaa, niin olihan tytöt yrittäny jopa siivota kun harja ja rikkalapio ovat lattialla.