Tänään minun PITI osallistua ensimmäistä kertaa TOKO-kokeeseen Jaden kanssa. Me treenattii ahkerasti mutta kuinkas ollakaan Jade sitten päätti aloittaa juoksut torstaina!! Mua harmittaa tosi paljon, mutta rahat ei onneksi menneet hukkaan, koska pääsin sitten Nemin kanssa Jaden paikalle. Meillähän on treenitaukoa ollut kauan, joten eilen oli sitten tehotreeni. Ja tosi hyvin Nemi muistikin kaikki - EILEN.

Tuomarina kokeessa toimi Timo Pussinen, todella mukava!

 

Luoksepäästävyys: 10

Paikalla makaaminen: 0

Seuraaminen kytkettynä: 8,5

Seuraaminen taluttimetta: 7

Maahanmeno seuraamisen yhteydessä: 0

Luoksetulo: 10

Seisominen seuraamisen yhteydessä: 9

Estehyppy: 5

Kokonaisvaikutus: 9

Yht: 122 pt, ALO3

 

Mun mielestä tosi hyviä pisteitä! Harmittaa eniten tuo paikallamakuu. Olimme ekassa ryhmässä, Nemin vieressä sakemanni joka sitten nousi pois paikaltaan ja lähtikin kiipeämään Nemin päälle ja niin Nemikin sieltä paniikissa juoksi pakoon..... Saimme yrittää uudelleen viimeisessä ryhmässä, mutta pieneen meni sielläkin, koska Nemi pysyi ehkä 1 min 50 sek. maassa kunnes nousi seisomaan, tuomarikin sitä harmitteli että ihan viime hetkellä nousi, joten nolla pistettä. :(

Maahanmenossa sitten jäikin seisomaan, hohhoijjaa...

Eniten tyytyväinen mä oon Nemin seuraamiseen, se on meillä aina ollut aika iso ongelma kun tahtoo löntystää perässä vaan. Nyt mä jopa näin Nemin naamankin koko ajan. Perusasennot vain hieman jäivät sieltä välistä pois.

Ihan hyvät pisteet OLISI tullut, jos nuo kaksi liikettä ei olisi mennyt nollille.